Soutěž PACKSTAR 2018 byla zahájena

1151

V polovině února 2018 byla zahájena registrace soutěžních exponátů do 4. ročníku obalové soutěže PACKSTAR 2018 pořádané společností Atoz Group.

Soutěž byla vyhlášena opět v kategoriích Spotřebitelské obaly (potraviny, nápoje, zdraví a krása, ostatní) a Skupinové obaly (POS a POP, multipacky, SRP a ostatní), které budou hodnotit koncoví spotřebitelé, dále Přepravní a průmyslové obaly (přepravní boxy, fólie a ostatní), které budou hodnotit zástupci přepravních a speditérských společností a logističtí odborníci, a DesignStar 2018, což je jedinečné ocenění udělené za nejlepší obalový design, kterou budou vybírat zástupci designových agentur. V letošním roce ale byly otevřeny také dvě další nové kategorie. Jedná se o Pivní etiketu roku, co je ocenění pro pivovary, které se rozhodly investovat do etikety, která je hlavním komunikačřním prvkem na pivních lahvích. Ty budou hodnotit zástupci pivovarů a koncoví spotřebitelé. Další novou kategorií potom je Využití čárového kódu, ve které bude hodnoceno nejlepší využití čárového kódu také jako marketingového nástroje pro zviditelnění výrobku nebo společnosti. V té budou hodnotiteli zástupci společností vyrábějících datové nosiče a kódy.

Uzávěrka registrací do soutěže byla 15. března 2018.