Demokratizace znaků

Psaní – ať už na klávesnici, nebo rukou – je velice osobní záležitost. Přitom však zcela samozřejmě používáme určitý soubor znaků: něco tak veřejného,...

TYPO č. 37

Typo 37 – podzim 2009     Podzimní vydání je věnované Mexiku. Zabývá se zajímavými okamžiky historie i ryze současnou tvorbou písma v této zemi. TYPO také...

TYPO má nový web

  Milí čtenáři, s radostí vám oznamujeme, že jsme konečně spustili nový web. Realizovali jsme dlouho připravované sloučení typografického portálu Typo.cz a webových stránek časopisu TYPO. Webové...

TYPO č. 36

  TYPO.36 PHENOMENONEstonian Style: Fact or fi ction? / Estonský styl: skutečnost,nebo fikce?/ Ivar SakkThe history of the search for a national visual style of Estonia...

TYPO č. 35

TYPO.35 PHENOMENONInfographics—Myth and Meaning / Informační grafika – mýtus a význam / napsal Jan MiddendorpAn overview of the evolution of infographics since 1982 up to...

TYPO č. 34

  Podrobný obsah čísla   EDITORIAL     ESSAY Self-confidence of (Slovak) Design      What are young Slovak designers like? What do they have in common, and how is their style...

TYPO č. 33

TYPO.33 PODROBNÝ OBSAH ČÍSLA   PHENOMENON Filip Blažek & Jakub Krč > Jan TschicholdA short overview of the life and work of typographer who, in many ways, had...

Krásné písmo Františka Muziky

Nepochybně největším počinem nakladatelství Ladislav Horáček – Paseka v oblasti vydávání reprintů bylo vydání fotoreprintu kompletního Ottova naučného slovníku včetně všech dodatků. Nejnovější aktivitou...

TYPO č. 32

Vyšlo 32. číslo časopisu TYPO, které je zaměřeno na italskou typografii a grafiku, nechybí ani tradiční novinky a recenze.   TYPO.32 2.THEMEThe Italian type design guide / Průvodce...

TYPO č. 31

Vyšlo 31. číslo časopisu TYPO, v novém formátu, na exkluzivním papíře, v nové vazbě. Vydání je zaměřeno na korejský design, písmo hangul, nechybí ani tradiční novinky a recenze....
- Reklama -




Populární články

Autoři & přispěvatelé

5377 PŘÍSPĚVKŮ0 KOMENTÁŘE
8 PŘÍSPĚVKŮ0 KOMENTÁŘE
1 PŘÍSPĚVKŮ0 KOMENTÁŘE